Zamówienia publiczne
Załącznik nr 4
do Regulaminu funkcjonowania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł
Puławy, dnia 16.07.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Szkoła Podstawowa Nr 2 K. K. Baczyńskiego w Puławach zaprasza potencjalnych Wykonawców/Dostawców do złożenia ofert na zadanie pn.: „Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej”
- Zamówienie jest realizowane na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo
zamówień publicznych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, umożliwiający złożenie ofert
- termin realizacji zamówienia 01.09.2024r. – 31.08.2025r.
- warunki płatności: przelew 14 dni
- inne szczególne wymagania Zamawiającego: artykuły spożywcze z czytelnym składem oraz datą przydatności do spożycia na opakowaniu, opakowania zamknięte, w dobrym stanie
- Kryterium oceny oferty jest cena.
- W przypadku zainteresowania realizacją ww. zadania, zapraszamy do złożenia oferty na załączonym druku „DRUK OFERTY” oraz wypełnienia dokumentów wymienionych poniżej.
Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej *:
- korespondencją pocztową poleconą przesłać na adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Puławach ul. Aleja Mała 10, 24-100 Puławy w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”,
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: sp2@um.pulawy.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 24.07.2024r. do godz. 10.00
Uwaga: W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej decyduje data wysłania, w przypadku wersji papierowej decyduje data wpływu oferty do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Puławach.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany druk „OFERTA”;
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie przedłożone
- inne dokumenty (o ile były wymagane przez Zamawiającego).
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców/Dostawców wyłącznie na drodze pisemnej (osobiście, pocztą, e - mailem) z dopiskiem „Zapytanie do zadania p.n. _______”, (przy czym mogą one wpłynąć do Zamawiającego do połowy okresu wyznaczonego na składanie ofert), co zobowiązuje Zamawiającego do opublikowania zapytań na stronie internetowej z jednoczesnym poinformowaniem Wykonawców/Dostawców, którzy ujawnili się w toku prowadzonej procedury. Zapytania złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania zapytań telefonicznie, co zobowiązuje Wykonawcę do respektowania procedury prowadzonej przez Zamawiającego.
- Spośród złożonych ofert na niniejsze zadanie zostanie wybrany ten Wykonawca/Dostawca, który spełnia stawiane warunki określone przez Zamawiającego oraz zaproponuje najkorzystniejszą cenę.
- Nie dopuszcza się negocjowania (dialogowania) zaproponowanych przez Wykonawców/Dostawców.
Dyrektor Szkoły
Edyta Białota - Chaber
DRUK OFERTY
DANE WYKONAWCY/ DOSTAWCY |
NAZWA: |
ADRES: |
TELEFON/FAX; |
NIP: |
REGON; |
NR KONTA BANKOWEGO: |
ADRES E-MAIL: |
Niniejszym składam ofertę na wykonanie zadania p.n.:
dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Lp |
Nazwa przedmiotu |
Ilość |
JM |
Netto |
Ilość x cena netto |
VAT |
Brutto |
1 |
Cukier kryształ 1kg |
100 |
kg |
|
|
|
|
2 |
Cukier trzcinowy nierafinowany 1kg |
100 |
kg |
|
|
|
|
3 |
Kasza gryczana prażona, cała 1kg |
50 |
kg |
|
|
|
|
4 |
Kasza jęczmienna perłowa, średnia 1kg |
100 |
kg |
|
|
|
|
5 |
Kasza manna 1kg |
10 |
kg |
|
|
|
|
6 |
Kasza bulgur 5kg |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
7 |
Kasza kuskus 300g |
30 |
Szt. |
|
|
|
|
8 |
Kasza jaglana 1kg |
30 |
Szt. |
|
|
|
|
9 |
Płatki owsiane ‘’górskie’’ 500g |
10 |
Szt. |
|
|
|
|
10 |
Płatki ryżowe 250g |
10 |
Szt. |
|
|
|
|
11 |
Płatki Corn Flakes 250g |
10 |
Szt. |
|
|
|
|
12 |
Kuleczki czekoladowe wielozbożowe 250g |
10 |
Szt. |
|
|
|
|
13 |
Granola różne rodzaje (czekoladowa, orzechowa, owocowa) 350g |
10 |
Szt. |
|
|
|
|
14 |
Makaron wstążka cięta 2 kg typu Lubella lub równoważnik - durum |
80 |
Szt. |
|
|
|
|
15 |
Makaron spaghetti 1 kg typu Lubella lub równoważnik - durum |
150 |
Szt. |
|
|
|
|
16 |
Makaron łazanki 2 kg typu Lubella lub równoważnik - durum |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
17 |
Makaron nitka cięta 2 kg typu Lubella lub równoważnik - drum |
80 |
Szt. |
|
|
|
|
19 |
Makaron świderki 2 kg typu Lubella lub równoważnik - durum |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
20 |
Makaron kokardki 2 kg typu Lubella lub równoważnik - durum |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
21 |
Makaron rurka 2kg typu Lubella lub równoważnik - durum |
100 |
Szt |
|
|
|
|
22 |
Makaron razowy pióro 400g |
200 |
|
|
|
|
|
23 |
Makaron zacierka jajeczna 250g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
24 |
Makaron muszelka 400g typu Lubella lub równoważnik-durum |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
25 |
Mąka pszenna 1kg typ 500 lub 550 |
500 |
Kg |
|
|
|
|
26 |
Mąka ziemniaczana 1kg |
50 |
Kg |
|
|
|
|
27 |
Ryż paraboliczny 5 kg |
200 |
Kg |
|
|
|
|
28 |
Sól kuchenna 1 kg |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
29 |
Sól himalajska różowa 350g |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
30 |
Ketchup łagodny i pikantny 450g min. 160g pomidorów w 100g produktu bez konserwantów |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
31 |
Kwasek cytrynowy 20g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
32 |
Liście laurowe 20g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
33 |
Majeranek Prymat lub Kamis 20g |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
34 |
Papryka mielona słodka Prymat lub Kamis 20g |
200 |
Szt. |
|
|
|
|
35 |
Papryka mielona ostra Prymat lub Kamis 20g |
200 |
Szt. |
|
|
|
|
36 |
Pieprz czarny mielony Prymat lub Kamis 20g |
200 |
Szt. |
|
|
|
|
37 |
Pieprz ziołowy Prymat lub Kamis 20G |
400 |
Szt. |
|
|
|
|
38 |
Koperek suszony 10g |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
39 |
Przyprawa curry |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
40 |
Przyprawa do mięsa: wieprzowego, karkówki, gulaszu, bez glutaminianu, 20g typu Prymat lub równoważnik |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
41 |
Ziele angielskie 20g |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
42 |
Czosnek granulowany 20g |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
43 |
Bazylia 10g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
44 |
Oregano10g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
45 |
Curry 20g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
46 |
Curcuma 15g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
47 |
Tymianek 10g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
48 |
Cynamon 15g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
49 |
Przyprawa do kurczaka 30g, bez glutaminianu sodu, bez konserwantów |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
50 |
Zioła prowansalskie 10g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
51 |
Rodzynki 200g bez sztucznych dodatków, bez siarki |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
52 |
Kisiel owocowy z cukrem 77g, różne smaki, bez konserwantów, Winiary lub równoważnik |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
53 |
Budyń z cukrem 60g, różne smaki, bez konserwantów, Winiary lub równoważnik |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
54 |
Przyprawa warzywna z warzyw suszonych, bez dodatku soli bez glutaminianu 1 kg |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
55 |
Zakwas do żuru w płynie 500ml bez konserwantów, z naturalnych składników |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
56 |
Szczaw pasteryzowany, bez konserwantów, słoik 320 ml |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
57 |
Suszone pomidory krojone w oleju roślinnym, słoik 280g/160g |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
58 |
Dżem owocowy (truskawka, brzoskwinia) 220g-230g (min. 100g owoców w 100g produktu), słodzony sokiem jabłkowym |
500 |
Szt. |
|
|
|
|
59 |
Musztarda stołowa 210g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
60 |
Chrzan 300g, min. 50% korzenia chrzanu |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
61 |
Olej rzepakowy 1 litr rafinowany (kwasy jednonienasycone min. 50%, kwasy wielonienasycone max. 40%) |
400 |
Szt. |
|
|
|
|
62 |
Oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia 0,5 l |
10 |
Szt. |
|
|
|
|
63 |
Oliwki czarne i zielone słoik 900g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
64 |
Herbata ekspresowa owocowa, wysokiej jakości - 20 torebek, 34g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
65 |
Herbata Lipton ekspresowa 100 torebek |
20 |
Szt |
|
|
|
|
66 |
Herbata zielona liściasta 100g |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
67 |
Herbata Rooibos ekspresowa 20 torebek x 1,5g |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
68 |
Mięta 34g herbata ekspresowa |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
69 |
Rumianek 30g herbata ekspresowa |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
70 |
Groch łupany 500g |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
71 |
Fasola typu „Jaś” 500g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
72 |
Fasola drobna 500g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
73 |
Soczewica czerwona 1kg |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
74 |
Ciecierzyca ziarno 400g |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
75 |
Koncentrat pomidorowy 30%, bez konserwantów 190g Dawtona lub Łowicz |
250 |
Szt. |
|
|
|
|
76 |
Koncentrat pomidorowy 30% 900g |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
77 |
Przecier pomidorowy 500g karton |
400 |
Szt. |
|
|
|
|
78 |
Miód naturalny pszczeli 400g, produkt najwyższej jakości, bez dodatków, wyłącznie polski (nie z terenów UE lub spoza UE) |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
79 |
Jabłka prażone słoik 900g, bez konserwantów |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
80 |
Brzoskwinie w syropie 820g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
81 |
Ananas kawałki w syropie 565g |
10 |
Szt. |
|
|
|
|
82 |
Naturalna woda mineralna niegazowana 1,5l |
200 |
Szt. |
|
|
|
|
83 |
Kawa zbożowa rozpuszczalna bez sztucznych dodatków i barwników 150g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
84 |
Kakao naturalne ciemne 200g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
85 |
Tuńczyk kawałki w oleju roślinnym puszka 170 g |
40 |
Szt. |
|
|
|
|
86 |
Hummus 180g (klasyczny, z papryką, z suszonymi pomidorami |
40 |
Szt. |
|
|
|
|
87 |
Majonez 700 ml Winiary |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
88 |
Koncentrat barszczu czerwonego butelka 300ml |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
89 |
Ogórki konserwowe masa 840g/490g |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
90 |
Chrupki kukurydziane kręcone 25g |
300 |
Szt. |
|
|
|
|
91 |
Chrupki bananowe 15g |
200 |
Szt. |
|
|
|
|
92 |
Chipsy owocowe: gruszka, jabłko plastry 18g |
200 |
Szt. |
|
|
|
|
93 |
Truskawka suszona plastry 10g |
200 |
Szt. |
|
|
|
|
94 |
Batonik czekoladowo-zbożowy o obniżonej zawartości cukru 25g, Flips lub równoważnik |
300 |
Szt. |
|
|
|
|
95 |
Wafle ryżowe w polewie malinowej 24g |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
96 |
Wafle kukurydziane o smaku pizzy 22g, Sante lub równoważnik |
200 |
Szt. |
|
|
|
|
97 |
Podpłomyki bez cukru 70g |
200 |
Szt. |
|
|
|
|
98 |
Snacki poppcornowe 35g, Sante lub równoważnik |
300 |
Szt. |
|
|
|
|
99 |
Ciasteczka owsiane różne smaki 30g Sante lub równoważnik |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
100 |
Cisteczka zbożowe typu fit, bez cukru, różne smaki: kakaowe, z jagodą, z morelą 50g |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
101 |
Herbatniki szkolne 30g |
100 |
szt |
|
|
|
|
102 |
Baton zbożowy Crunchy Sante 40g, różne smaki |
200 |
Szt. |
|
|
|
|
103 |
Sok ze słomką 100% 200ml kartonik, różne smaki |
1000 |
Szt. |
|
|
|
|
104 |
Mus owocowy 100% 100ml, różne smaki |
1000 |
Szt. |
|
|
|
|
105 |
Sok przecierowy butelka plastikowa z „dzióbkiem” Kubuś lub równoważnik 300ml, różne smaki |
1000 |
Szt. |
|
|
|
|
106 |
Napój migdałowo-owsiany, migdałowy lub owsiany 1l |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
107 |
Owoce suszone, żurawina 100g, skład: min.60% owocu, cukier, olej słonecznikowy, bez konserwantów, Sante lub równoważnik |
200 |
Szt. |
|
|
|
|
108 |
Migdały całe 100g |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
109 |
Pestki słonecznika, łuskane 100g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
110 |
Pestki dyni, łuskane 100g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
111 |
Czekolada gorzka min 64% kakao, 90g |
400 |
Szt. |
|
|
|
|
112 |
Jajka duże L63-73g, skorupka nieuszkodzona o czystym wyglądzie, jaja oznakowane pieczęcią |
3000 |
Szt. |
|
|
|
|
Deklaruję wykonanie zadania za wynagrodzenie w wysokości:
Netto: |
Słownie netto: |
Podatek VAT: |
Brutto: |
Słownie brutto: |
Termin realizacji zadania:
Deklaruję realizację zadnia w terminie 01.09.2024r.-31.08.2025r.
Akceptuję projekt umowy i wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia stawiane przez Zamawiającego i zobowiązuję się do zawarcia umowy w wymaganym terminie, na warunkach określonych przez Zamawiającego.
_______________________
(Data, podpis i pieczątka osób wskazanych
w dokumencie upoważniającym do wystąpienia
w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)
Uwaga! Powyższe oświadczenie składane jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania – zgodnie z art.233 Kodeksu Karnego pod rygorem odpowiedzialności za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego – art.297 Kodeksu Karnego.
Załącznik nr 4
do Regulaminu funkcjonowania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł
Puławy, dnia 16.07.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Szkoła Podstawowa Nr 2 K. K. Baczyńskiego w Puławach zaprasza potencjalnych Wykonawców/Dostawców do złożenia ofert na zadanie pn.: „Sprzedaż i dostawa mięsa i wyrobów mięsnych do stołówki szkolnej”
- Zamówienie jest realizowane na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo
zamówień publicznych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, umożliwiający złożenie ofert
- termin realizacji zamówienia 01.09.2024r. – 31.08.2025r.
- warunki płatności: przelew 14 dni
- inne szczególne wymagania Zamawiającego: mięso świeże, nie mrożone, sprężyste, o charakterystycznej dla danego rodzaju barwie i zapachu, wędliny świeże z datą przydatności do spożycia na opakowaniu
- Kryterium oceny oferty jest cena.
- W przypadku zainteresowania realizacją ww. zadania, zapraszamy do złożenia oferty na załączonym druku „DRUK OFERTY” oraz wypełnienia dokumentów wymienionych poniżej.
Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej *:
- korespondencją pocztową poleconą przesłać na adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Puławach ul. Aleja Mała 10, 24-100 Puławy w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”,
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: sp2@um.pulawy.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 24.07.2024r. do godz. 10.00
Uwaga: W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej decyduje data wysłania, w przypadku wersji papierowej decyduje data wpływu oferty do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Puławach.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany druk „OFERTA”;
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie przedłożone
- inne dokumenty (o ile były wymagane przez Zamawiającego).
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców/Dostawców wyłącznie na drodze pisemnej (osobiście, pocztą, e - mailem) z dopiskiem „Zapytanie do zadania p.n. _______”, (przy czym mogą one wpłynąć do Zamawiającego do połowy okresu wyznaczonego na składanie ofert), co zobowiązuje Zamawiającego do opublikowania zapytań na stronie internetowej z jednoczesnym poinformowaniem Wykonawców/Dostawców, którzy ujawnili się w toku prowadzonej procedury. Zapytania złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania zapytań telefonicznie, co zobowiązuje Wykonawcę do respektowania procedury prowadzonej przez Zamawiającego.
- Spośród złożonych ofert na niniejsze zadanie zostanie wybrany ten Wykonawca/Dostawca, który spełnia stawiane warunki określone przez Zamawiającego oraz zaproponuje najkorzystniejszą cenę.
- Nie dopuszcza się negocjowania (dialogowania) zaproponowanych przez Wykonawców/Dostawców.
Dyrektor Szkoły
Edyta Białota - Chaber
DRUK OFERTY
DANE WYKONAWCY/ DOSTAWCY |
NAZWA: |
ADRES: |
TELEFON/FAX; |
NIP: |
REGON; |
NR KONTA BANKOWEGO: |
ADRES E-MAIL: |
Niniejszym składam ofertę na wykonanie zadania p.n.:
dostawa mięsa i wyrobów mięsnych do stołówki szkolnej
MIĘSO I WYROBY MIĘSNE
Lp. |
Nazwa przedmiotu |
Ilość |
JM |
Netto |
Ilość x cena netto |
VAT |
Brutto |
1 |
Schab b/k św. |
350 |
kg |
|
|
|
|
2 |
Szynka b/k św., waga jednostkowa do 8 kg |
600 |
kg |
|
|
|
|
3 |
Karczek wieprzowy |
350 |
kg |
|
|
|
|
4 |
Szponder wołowy św. |
100 |
kg |
|
|
|
|
5 |
Smalec tradycyjnie wytapiany, kostka |
50 |
kg |
|
|
|
|
6 |
Słonina wieprzowa |
10 |
kg |
|
|
|
|
7 |
Ćwiartka z kurczaka św. |
300 |
kg |
|
|
|
|
8 |
Udziec z kurczaka św. |
600 |
kg |
|
|
|
|
9 |
Pałka z kurczaka św. |
100 |
kg |
|
|
|
|
10 |
Filet z kurczaka św. |
600 |
kg |
|
|
|
|
11 |
Filet z indyka św. |
100 |
kg |
|
|
|
|
12 |
Kurczaki św. |
10 |
kg |
|
|
|
|
13 |
Żeberka wieprzowe św. trójkąty |
200 |
kg |
|
|
|
|
14 |
Kiełbasa wieprzowa - min. 70 % mięsa wieprzowego, Lipsko śląska lub podwawelska, bez fosforanów |
100 |
kg |
|
|
|
|
15 |
Filet z kurczaka – min 96% fileta z kurczaka Nikpol lub równoważnik |
20 |
kg |
|
|
|
|
16 |
Wędlina „Piecówka”, 108g mięsa na 100g produktu gotowego, Nikpol lub równoważnik |
20 |
kg |
|
|
|
|
17 |
Parówki z szynki lub fileta z indyka min 90% mięsa, bez MOM, bez glutaminianu monosodowego, barwników, fosforanów Łukosz, Tarczyński lub JBB, lub równoważnik |
20 |
kg |
|
|
|
|
18 |
Pasztet z indyka Premium, 110g mięsa na 110g Łukosz lub równoważnik |
10 |
kg |
|
|
|
|
Deklaruję wykonanie zadania za wynagrodzenie w wysokości:
Netto: |
Słownie netto: |
Podatek VAT: |
Brutto: |
Słownie brutto: |
Termin realizacji zadania:
Deklaruję realizację zadnia w terminie 01.09.2024r.-31.08.2025r.
Akceptuję projekt umowy i wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia stawiane przez Zamawiającego i zobowiązuję się do zawarcia umowy w wymaganym terminie, na warunkach określonych przez Zamawiającego.
_______________________
(Data, podpis i pieczątka osób wskazanych
w dokumencie upoważniającym do wystąpienia
w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)
Uwaga! Powyższe oświadczenie składane jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania – zgodnie z art.233 Kodeksu Karnego pod rygorem odpowiedzialności za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego – art.297 Kodeksu Karnego.
Załącznik nr 4
do Regulaminu funkcjonowania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł
Puławy, dnia 16.07.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Szkoła Podstawowa Nr 2 K. K. Baczyńskiego w Puławach zaprasza potencjalnych Wykonawców/Dostawców do złożenia ofert na zadanie pn.: „Sprzedaż i dostawa mrożonek do stołówki szkolnej”
- Zamówienie jest realizowane na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo
zamówień publicznych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, umożliwiający złożenie ofert
- termin realizacji zamówienia 01.09.2024r. – 31.08.2025r.
- warunki płatności: przelew 14 dni
- inne szczególne wymagania Zamawiającego: mrożonki nie naszą śladów wcześniejszego rozmrożenia, nie są zbrylone, opakowania zamknięte, w dobrym stanie
- Kryterium oceny oferty jest cena.
- W przypadku zainteresowania realizacją ww. zadania, zapraszamy do złożenia oferty na załączonym druku „DRUK OFERTY” oraz wypełnienia dokumentów wymienionych poniżej.
Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej *:
- korespondencją pocztową poleconą przesłać na adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Puławach ul. Aleja Mała 10, 24-100 Puławy w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”,
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: sp2@um.pulawy.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 24.07.2024r. do godz. 10.00
Uwaga: W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej decyduje data wysłania, w przypadku wersji papierowej decyduje data wpływu oferty do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Puławach.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany druk „OFERTA”;
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie przedłożone
- inne dokumenty (o ile były wymagane przez Zamawiającego).
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców/Dostawców wyłącznie na drodze pisemnej (osobiście, pocztą, e - mailem) z dopiskiem „Zapytanie do zadania p.n. _______”, (przy czym mogą one wpłynąć do Zamawiającego do połowy okresu wyznaczonego na składanie ofert), co zobowiązuje Zamawiającego do opublikowania zapytań na stronie internetowej z jednoczesnym poinformowaniem Wykonawców/Dostawców, którzy ujawnili się w toku prowadzonej procedury. Zapytania złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania zapytań telefonicznie, co zobowiązuje Wykonawcę do respektowania procedury prowadzonej przez Zamawiającego.
- Spośród złożonych ofert na niniejsze zadanie zostanie wybrany ten Wykonawca/Dostawca, który spełnia stawiane warunki określone przez Zamawiającego oraz zaproponuje najkorzystniejszą cenę.
- Nie dopuszcza się negocjowania (dialogowania) zaproponowanych przez Wykonawców/Dostawców.
Dyrektor Szkoły
Edyta Białota - Chaber
DRUK OFERTY
DANE WYKONAWCY/ DOSTAWCY |
NAZWA: |
ADRES: |
TELEFON/FAX; |
NIP: |
REGON; |
NR KONTA BANKOWEGO: |
ADRES E-MAIL: |
Niniejszym składam ofertę na wykonanie zadania p.n.:
dostawa mrożonek do stołówki szkolnej
MROŻONKI
Lp |
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
JM |
Netto |
Ilość x cena netto |
VAT |
Brutto |
1 |
Mieszanka kompotowa – min. 5-składnikowa (śliwki bez pestek, truskawki, czerwone porzeczki, agrest, aronia..), 2,5 kg |
150 |
Szt. |
|
|
|
|
2 |
Czarna porzeczka 2,5kg |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
3 |
Truskawki mrożone 2,5 kg |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
4 |
Maliny mrożone 2,5kg |
10 |
Szt. |
|
|
|
|
5 |
Wiśnie mrożone 2,5 kg |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
6 |
Włoszczyzna paski 2,5kg |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
7 |
Fasolka szparagowa cięta 2,5kg (żółta i zielona) |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
8 |
Brukselka 2,5 kg |
10 |
Szt. |
|
|
|
|
9 |
Kalafior różyczki 2,5 kg |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
10 |
Brokuł różyczki 2,5 kg |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
11 |
Szpinak rozdrobniony 2,5 kg |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
12 |
Groszek zielony 2,5kg |
10 |
Szt. |
|
|
|
|
13 |
Marchewka mini 2,5kg |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
14 |
Marchew kostka 2,5 kg |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
15 |
Dynia kostka 2,5 kg |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
16 |
Kukurydza ziarno 2,5 kg |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
17 |
Cukinia plastry 2,5 kg |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
Deklaruję wykonanie zadania za wynagrodzenie w wysokości:
Netto: |
Słownie netto: |
Podatek VAT: |
Brutto: |
Słownie brutto: |
Termin realizacji zadania:
Deklaruję realizację zadnia w terminie 01.09.2024r.-31.08.2025r.
Akceptuję projekt umowy i wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia stawiane przez Zamawiającego i zobowiązuję się do zawarcia umowy w wymaganym terminie, na warunkach określonych przez Zamawiającego.
_______________________
(Data, podpis i pieczątka osób wskazanych
w dokumencie upoważniającym do wystąpienia
w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)
Uwaga! Powyższe oświadczenie składane jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania – zgodnie z art.233 Kodeksu Karnego pod rygorem odpowiedzialności za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego – art.297 Kodeksu Karnego.
Załącznik nr 4
do Regulaminu funkcjonowania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł
Puławy, dnia 16.07.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Szkoła Podstawowa Nr 2 K. K. Baczyńskiego w Puławach zaprasza potencjalnych Wykonawców/Dostawców do złożenia ofert na zadanie pn.: „Sprzedaż i dostawa nabiału do stołówki szkolnej”
- Zamówienie jest realizowane na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo
zamówień publicznych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, umożliwiający złożenie ofert
- termin realizacji zamówienia 01.09.2024r. – 31.08.2025r.
- warunki płatności: przelew 14 dni
- inne szczególne wymagania Zamawiającego: opakowania produktów w stanie dobrym, z widocznym składem oraz datą przydatności do spożycia na opakowaniu
- Kryterium oceny oferty jest cena.
- W przypadku zainteresowania realizacją ww. zadania, zapraszamy do złożenia oferty na załączonym druku „DRUK OFERTY” oraz wypełnienia dokumentów wymienionych poniżej.
Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej *:
- korespondencją pocztową poleconą przesłać na adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Puławach ul. Aleja Mała 10, 24-100 Puławy w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”,
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: sp2@um.pulawy.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 24.07.2024r. do godz. 10.00
Uwaga: W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej decyduje data wysłania, w przypadku wersji papierowej decyduje data wpływu oferty do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Puławach.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany druk „OFERTA”;
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie przedłożone
- inne dokumenty (o ile były wymagane przez Zamawiającego).
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców/Dostawców wyłącznie na drodze pisemnej (osobiście, pocztą, e - mailem) z dopiskiem „Zapytanie do zadania p.n. _______”, (przy czym mogą one wpłynąć do Zamawiającego do połowy okresu wyznaczonego na składanie ofert), co zobowiązuje Zamawiającego do opublikowania zapytań na stronie internetowej z jednoczesnym poinformowaniem Wykonawców/Dostawców, którzy ujawnili się w toku prowadzonej procedury. Zapytania złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania zapytań telefonicznie, co zobowiązuje Wykonawcę do respektowania procedury prowadzonej przez Zamawiającego.
- Spośród złożonych ofert na niniejsze zadanie zostanie wybrany ten Wykonawca/Dostawca, który spełnia stawiane warunki określone przez Zamawiającego oraz zaproponuje najkorzystniejszą cenę.
- Nie dopuszcza się negocjowania (dialogowania) zaproponowanych przez Wykonawców/Dostawców.
Dyrektor Szkoły
Edyta Białota - Chaber
DRUK OFERTY
DANE WYKONAWCY/ DOSTAWCY |
NAZWA: |
ADRES: |
TELEFON/FAX; |
NIP: |
REGON; |
NR KONTA BANKOWEGO: |
ADRES E-MAIL: |
Niniejszym składam ofertę na wykonanie zadania p.n.:
dostawa nabiału do stołówki szkolnej
NABIAŁ
Lp. |
Nazwa przedmiotu |
Ilość |
JM |
Netto |
Ilość x cena netto |
VAT |
Brutto |
1 |
Jogurt naturalny 400g, kubek, czysty skład, bez zagęstników, typu Jogobella lub równoważnik |
300 |
Szt. |
|
|
|
|
2 |
Masło ekstra o zawartości tłuszczu 82% św. 200g |
250 |
Szt. |
|
|
|
|
3 |
Masło klarowane 500g |
20 |
Szt. |
|
|
|
|
4 |
Mleko 2% tłuszczu UHT, karton 1l |
300 |
Szt. |
|
|
|
|
5 |
Mleko pasteryzowane, mikrofiltrowane, św., butelka 1l |
|
|
|
|
|
|
6 |
Ser żółty plastry, różne rodzaje: 150g (królewski, masdamer, tylżycki, salami, gołda) |
300 |
Szt. |
|
|
|
|
7 |
Ser twarogowy półtłusty, kostka |
300 |
Kg |
|
|
|
|
8 |
Śmietanka kremowa UHT 30%, karton 500ml |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
9 |
Śmietana 18% do zup i sosów w kubku 400g |
1000 |
Szt. |
|
|
|
|
10 |
Jogurt owocowy – różne smaki: brzoskwinia, poziomka, malina, wiśnia, truskawka) 150g typu Jogobella lub równoważnik, bez sztucznych dodatków i zagęstników, prosty skład (mleko, kultury barterii, owoce) |
200 |
Szt. |
|
|
|
|
11 |
Jogurt biszkoptowy 120g typu Danone lub równoważnik |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
12 |
Serek homogenizowany 125g typu Rolmlecz lub równoważnik, smak: czekoladowy, waniliowy |
100 |
Szt. |
|
|
|
|
13 |
Ser sałatkowo-kanapkowy typu Feta, 45% tłuszczu 270g |
50 |
Szt. |
|
|
|
|
Deklaruję wykonanie zadania za wynagrodzenie w wysokości:
Netto: |
Słownie netto: |
Podatek VAT: |
Brutto: |
Słownie brutto: |
Termin realizacji zadania:
Deklaruję realizację zadnia w terminie 01.09.2024r.-31.08.2025r.
Akceptuję projekt umowy i wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia stawiane przez Zamawiającego i zobowiązuję się do zawarcia umowy w wymaganym terminie, na warunkach określonych przez Zamawiającego.
_______________________
(Data, podpis i pieczątka osób wskazanych
w dokumencie upoważniającym do wystąpienia
w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)
Uwaga! Powyższe oświadczenie składane jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania – zgodnie z art.233 Kodeksu Karnego pod rygorem odpowiedzialności za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego – art.297 Kodeksu Karnego.
Załącznik nr 4
do Regulaminu funkcjonowania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł
Puławy, dnia 16.07.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Szkoła Podstawowa Nr 2 K. K. Baczyńskiego w Puławach zaprasza potencjalnych Wykonawców/Dostawców do złożenia ofert na zadanie pn.: „Sprzedaż i dostawa pieczywa do stołówki szkolnej”
- Zamówienie jest realizowane na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo
zamówień publicznych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, umożliwiający złożenie ofert
- termin realizacji zamówienia 01.09.2024r. – 31.08.2025r.
- warunki płatności: przelew 14 dni
- Kryterium oceny oferty jest cena.
- W przypadku zainteresowania realizacją ww. zadania, zapraszamy do złożenia oferty na załączonym druku „DRUK OFERTY” oraz wypełnienia dokumentów wymienionych poniżej.
Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej *:
- korespondencją pocztową poleconą przesłać na adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Puławach ul. Aleja Mała 10, 24-100 Puławy w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”,
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: sp2@um.pulawy.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 24.07.2024r. do godz. 10.00
Uwaga: W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej decyduje data wysłania, w przypadku wersji papierowej decyduje data wpływu oferty do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Puławach.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany druk „OFERTA”;
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie przedłożone
- inne dokumenty (o ile były wymagane przez Zamawiającego).
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców/Dostawców wyłącznie na drodze pisemnej (osobiście, pocztą, e - mailem) z dopiskiem „Zapytanie do zadania p.n. _______”, (przy czym mogą one wpłynąć do Zamawiającego do połowy okresu wyznaczonego na składanie ofert), co zobowiązuje Zamawiającego do opublikowania zapytań na stronie internetowej z jednoczesnym poinformowaniem Wykonawców/Dostawców, którzy ujawnili się w toku prowadzonej procedury. Zapytania złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania zapytań telefonicznie, co zobowiązuje Wykonawcę do respektowania procedury prowadzonej przez Zamawiającego.
- Spośród złożonych ofert na niniejsze zadanie zostanie wybrany ten Wykonawca/Dostawca, który spełnia stawiane warunki określone przez Zamawiającego oraz zaproponuje najkorzystniejszą cenę.
- Nie dopuszcza się negocjowania (dialogowania) zaproponowanych przez Wykonawców/Dostawców.
Dyrektor Szkoły
Edyta Białota - Chaber
DRUK OFERTY
DANE WYKONAWCY/ DOSTAWCY |
NAZWA: |
ADRES: |
TELEFON/FAX; |
NIP: |
REGON; |
NR KONTA BANKOWEGO: |
ADRES E-MAIL: |
Niniejszym składam ofertę na wykonanie zadania p.n.:
dostawa pieczywa do stołówki szkolnej
PIECZYWO
Lp.
|
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
JM |
Netto |
Ilość x cena netto |
VAT |
Brutto |
|
PIECZYWO |
|
|
|
|
|
|
1 |
Chleb na zakwasie 600g, typu baltonowski (mąka żytnia, mąka pszenna, naturalny zakwas żytni, sól, bez sztucznych dodatków i barwników) |
Szt. |
300 |
|
|
|
|
2 |
Bułka grahamka 50g |
Szt. |
5000 |
|
|
|
|
3 |
Bułka wieloziarnista 80g (mieszanka ziaren, mąka pszenna, drożdże, sól, zez sztucznych dodatków) |
Szt. |
5000 |
|
|
|
|
4 |
Drożdżówka z nadzieniem (ser, budyń, marmolada, jagody , jabłka, bez sztucznych dodatków) 60g |
Szt. |
400 |
|
|
|
|
5 |
Bułka wrocławska 400g |
Szt. |
300 |
|
|
|
|
6 |
Chałka drożdżowa 400g |
Szt. |
300 |
|
|
|
|
7 |
Bułeczki maślane 50 g, max 10g cukru w 100g produktu |
Szt. |
1000 |
|
|
|
|
8 |
Mini pizza z serem 70-80g (bez sztucznych dodatków) |
Szt. |
200 |
|
|
|
|
9 |
Bułka tarta 500g |
Szt. |
300 |
|
|
|
|
Deklaruję wykonanie zadania za wynagrodzenie w wysokości:
Netto: |
Słownie netto: |
Podatek VAT: |
Brutto: |
Słownie brutto: |
Termin realizacji zadania:
Deklaruję realizację zadnia w terminie 01.09.2024r.-31.08.2025r.
Akceptuję projekt umowy i wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia stawiane przez Zamawiającego i zobowiązuję się do zawarcia umowy w wymaganym terminie, na warunkach określonych przez Zamawiającego.
_______________________
(Data, podpis i pieczątka osób wskazanych
w dokumencie upoważniającym do wystąpienia
w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)
Uwaga! Powyższe oświadczenie składane jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania – zgodnie z art.233 Kodeksu Karnego pod rygorem odpowiedzialności za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego – art.297 Kodeksu Karnego.
Załącznik nr 4
do Regulaminu funkcjonowania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł
Puławy, dnia 16.07.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Szkoła Podstawowa Nr 2 K. K. Baczyńskiego w Puławach zaprasza potencjalnych Wykonawców/Dostawców do złożenia ofert na zadanie pn.: „Sprzedaż i dostawa ryb do stołówki szkolnej”
- Zamówienie jest realizowane na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo
zamówień publicznych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, umożliwiający złożenie ofert
- termin realizacji zamówienia 01.09.2024r. – 31.08.2025r.
- warunki płatności: przelew 14 dni
- inne szczególne wymagania Zamawiającego: możliwość zakupu makreli wędzonej na sztu
- Kryterium oceny oferty jest cena.
- W przypadku zainteresowania realizacją ww. zadania, zapraszamy do złożenia oferty na załączonym druku „DRUK OFERTY” oraz wypełnienia dokumentów wymienionych poniżej.
Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej *:
- korespondencją pocztową poleconą przesłać na adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Puławach ul. Aleja Mała 10, 24-100 Puławy w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”,
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: sp2@um.pulawy.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 24.07.2024r. do godz. 10.00
Uwaga: W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej decyduje data wysłania, w przypadku wersji papierowej decyduje data wpływu oferty do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Puławach.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany druk „OFERTA”;
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie przedłożone
- inne dokumenty (o ile były wymagane przez Zamawiającego).
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców/Dostawców wyłącznie na drodze pisemnej (osobiście, pocztą, e - mailem) z dopiskiem „Zapytanie do zadania p.n. _______”, (przy czym mogą one wpłynąć do Zamawiającego do połowy okresu wyznaczonego na składanie ofert), co zobowiązuje Zamawiającego do opublikowania zapytań na stronie internetowej z jednoczesnym poinformowaniem Wykonawców/Dostawców, którzy ujawnili się w toku prowadzonej procedury. Zapytania złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania zapytań telefonicznie, co zobowiązuje Wykonawcę do respektowania procedury prowadzonej przez Zamawiającego.
- Spośród złożonych ofert na niniejsze zadanie zostanie wybrany ten Wykonawca/Dostawca, który spełnia stawiane warunki określone przez Zamawiającego oraz zaproponuje najkorzystniejszą cenę.
- Nie dopuszcza się negocjowania (dialogowania) zaproponowanych przez Wykonawców/Dostawców.
Dyrektor Szkoły
Edyta Białota - Chaber
DRUK OFERTY
DANE WYKONAWCY/ DOSTAWCY |
NAZWA: |
ADRES: |
TELEFON/FAX; |
NIP: |
REGON; |
NR KONTA BANKOWEGO: |
ADRES E-MAIL: |
Niniejszym składam ofertę na wykonanie zadania p.n.:
sprzedaż i dostawa ryb do stołówki szkolnej
RYBY
Lp. |
Nazwa przedmiotu |
Ilość |
JM |
Netto |
Ilość x cena netto |
VAT |
Brutto |
1 |
Filet mrożony z miruny, bez skóry , SHP - bez lodu |
800 |
kg |
|
|
|
|
2 |
Filet mrożony czarniak, bez skóry, SHP - bez lodu |
100 |
kg |
|
|
|
|
3 |
Filet mrożony z łososia z/s 1,4-1,8 kg,, TRYM D, VAC |
50 |
kg |
|
|
|
|
4 |
Makrela wędzona GMP (możliwość zakupu pojedynczych sztuk) |
15 |
kg |
|
|
|
|
Deklaruję wykonanie zadania za wynagrodzenie w wysokości:
Netto: |
Słownie netto: |
Podatek VAT: |
Brutto: |
Słownie brutto: |
Termin realizacji zadania:
Deklaruję realizację zadnia w terminie 01.09.2024r.-31.08.2025r.
Akceptuję projekt umowy i wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia stawiane przez Zamawiającego i zobowiązuję się do zawarcia umowy w wymaganym terminie, na warunkach określonych przez Zamawiającego.
_______________________
(Data, podpis i pieczątka osób wskazanych
w dokumencie upoważniającym do wystąpienia
w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)
Uwaga! Powyższe oświadczenie składane jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania – zgodnie z art.233 Kodeksu Karnego pod rygorem odpowiedzialności za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego – art.297 Kodeksu Karnego.
Załącznik nr 4
do Regulaminu funkcjonowania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł
Puławy, dnia 16.07.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Szkoła Podstawowa Nr 2 K. K. Baczyńskiego w Puławach zaprasza potencjalnych Wykonawców/Dostawców do złożenia ofert na zadanie pn.: „Sprzedaż i dostawa świeżych warzyw i owoców do stołówki szkolnej”
- Zamówienie jest realizowane na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo
zamówień publicznych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, umożliwiający złożenie ofert
- termin realizacji zamówienia 01.09.2024r. – 31.12.2024r.
- warunki płatności: przelew 14 dni
- inne szczególne wymagania Zamawiającego: warzywa i owoce świeże, o charakterystycznym dla danej odmiany wyglądzie i zapachu, bez śladów zepsucia, zwiędnięcia, jędrne, owoce słodkie, dojrzałe
- Kryterium oceny oferty jest cena.
- W przypadku zainteresowania realizacją ww. zadania, zapraszamy do złożenia oferty na załączonym druku „DRUK OFERTY” oraz wypełnienia dokumentów wymienionych poniżej.
Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej *:
- korespondencją pocztową poleconą przesłać na adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Puławach ul. Aleja Mała 10, 24-100 Puławy w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”,
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: sp2@um.pulawy.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 24.07.2024r. do godz. 10.00
Uwaga: W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej decyduje data wysłania, w przypadku wersji papierowej decyduje data wpływu oferty do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Puławach.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany druk „OFERTA”;
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie przedłożone
- inne dokumenty (o ile były wymagane przez Zamawiającego).
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców/Dostawców wyłącznie na drodze pisemnej (osobiście, pocztą, e - mailem) z dopiskiem „Zapytanie do zadania p.n. _______”, (przy czym mogą one wpłynąć do Zamawiającego do połowy okresu wyznaczonego na składanie ofert), co zobowiązuje Zamawiającego do opublikowania zapytań na stronie internetowej z jednoczesnym poinformowaniem Wykonawców/Dostawców, którzy ujawnili się w toku prowadzonej procedury. Zapytania złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania zapytań telefonicznie, co zobowiązuje Wykonawcę do respektowania procedury prowadzonej przez Zamawiającego.
- Spośród złożonych ofert na niniejsze zadanie zostanie wybrany ten Wykonawca/Dostawca, który spełnia stawiane warunki określone przez Zamawiającego oraz zaproponuje najkorzystniejszą cenę.
- Nie dopuszcza się negocjowania (dialogowania) zaproponowanych przez Wykonawców/Dostawców.
Dyrektor Szkoły
Edyta Białota - Chaber
DRUK OFERTY
DANE WYKONAWCY/ DOSTAWCY |
NAZWA: |
ADRES: |
TELEFON/FAX; |
NIP: |
REGON; |
NR KONTA BANKOWEGO: |
ADRES E-MAIL: |
Niniejszym składam ofertę na wykonanie zadania p.n.:
dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej
WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE |
|||||||
1 |
Buraki ćwikłowe |
kg |
200 |
|
|
|
|
2 |
Cebula |
kg |
200 |
|
|
|
|
3 |
Czosnek - główka |
Szt. |
50 |
|
|
|
|
4 |
Kapusta biała |
kg. |
150 |
|
|
|
|
5 |
Kapusta czerwona |
kg |
50 |
|
|
|
|
6 |
Kapusta włoska |
Szt. |
50 |
|
|
|
|
7 |
Kapusta pekińska |
kg |
100 |
|
|
|
|
8 |
Kalafior świeży |
Szt. |
50 |
|
|
|
|
9 |
Koper świeży |
pęczek |
50 |
|
|
|
|
10 |
Pietruszka – korzeń |
kg |
100 |
|
|
|
|
11 |
Nać pietruszki |
pęczek |
100 |
|
|
|
|
12 |
Marchew |
Kg |
200 |
|
|
|
|
13 |
Por |
Szt. |
50 |
|
|
|
|
14 |
Seler – korzeń |
kg |
100 |
|
|
|
|
15 |
Papryka czerwona i żółta polska |
kg |
50 |
|
|
|
|
16 |
Papryka czerwona i żółta import |
kg |
50 |
|
|
|
|
17 |
Sałata masłowa krucha |
Szt. |
200 |
|
|
|
|
18 |
Ogórki kiszone |
kg |
100 |
|
|
|
|
19 |
Ogórki zielone polskie |
kg |
100 |
|
|
|
|
20 |
Ogórki zielone import |
kg |
100 |
|
|
|
|
21 |
Pomidory polskie |
kg |
100 |
|
|
|
|
22 |
Pomidory import |
kg |
100 |
|
|
|
|
23 |
Szczypiorek |
pęczek |
100 |
|
|
|
|
24 |
Rzodkiewka czerwona |
pęczek |
50 |
|
|
|
|
25 |
Pieczarki |
kg |
50 |
|
|
|
|
26 |
Kapusta kiszona |
kg |
100 |
|
|
|
|
27 |
Ziemniaki |
kg |
2000 |
|
|
|
|
28 |
Sałata lodowa |
Szt. |
100 |
|
|
|
|
29 |
Banan – żółty, twardy |
Kg |
300 |
|
|
|
|
30 |
Cytryny |
Kg |
50 |
|
|
|
|
31 |
Gruszki deserowe |
Kg |
200 |
|
|
|
|
32 |
Jabłka deserowe polskie |
Kg |
500 |
|
|
|
|
33 |
Pomarańcze-słodkie |
kg |
200 |
|
|
|
|
34 |
Mandarynki – słodkie, bezpestkowe |
kg |
200 |
|
|
|
|
35 |
Kiwi-słodkie |
kg |
100 |
|
|
|
|
36 |
Winogron biały, różowy |
kg |
50 |
|
|
|
|
37 |
Śliwka |
kg |
50 |
|
|
|
|
38 |
Pomidor cherry |
kg |
20 |
|
|
|
|
Deklaruję wykonanie zadania za wynagrodzenie w wysokości:
Netto: |
Słownie netto: |
Podatek VAT: |
Brutto: |
Słownie brutto: |
Termin realizacji zadania:
Deklaruję realizację zadnia w terminie 01.09.2024r.-31.08.2025r.
Akceptuję projekt umowy i wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia stawiane przez Zamawiającego i zobowiązuję się do zawarcia umowy w wymaganym terminie, na warunkach określonych przez Zamawiającego.
_______________________
(Data, podpis i pieczątka osób wskazanych
w dokumencie upoważniającym do wystąpienia
w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)
Uwaga! Powyższe oświadczenie składane jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania – zgodnie z art.233 Kodeksu Karnego pod rygorem odpowiedzialności za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego – art.297 Kodeksu Karnego.
Załącznik nr 4
do Regulaminu funkcjonowania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł
Puławy, dnia 16.07.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Szkoła Podstawowa Nr 2 K. K. Baczyńskiego w Puławach zaprasza potencjalnych Wykonawców/Dostawców do złożenia ofert na zadanie pn.: „Sprzedaż i dostawa wyrobów garmażeryjnych do stołówki szkolnej”
- Zamówienie jest realizowane na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo
zamówień publicznych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, umożliwiający złożenie ofert
- termin realizacji zamówienia 01.09.2024r. – 31.08.2025r.
- warunki płatności: przelew 14 dni
- Kryterium oceny oferty jest cena.
- W przypadku zainteresowania realizacją ww. zadania, zapraszamy do złożenia oferty na załączonym druku „DRUK OFERTY” oraz wypełnienia dokumentów wymienionych poniżej.
Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej *:
- korespondencją pocztową poleconą przesłać na adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Puławach ul. Aleja Mała 10, 24-100 Puławy w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”,
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: sp2@um.pulawy.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 24.07.2024r. do godz. 10.00
Uwaga: W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej decyduje data wysłania, w przypadku wersji papierowej decyduje data wpływu oferty do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Puławach.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany druk „OFERTA”;
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie przedłożone
- inne dokumenty (o ile były wymagane przez Zamawiającego).
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców/Dostawców wyłącznie na drodze pisemnej (osobiście, pocztą, e - mailem) z dopiskiem „Zapytanie do zadania p.n. _______”, (przy czym mogą one wpłynąć do Zamawiającego do połowy okresu wyznaczonego na składanie ofert), co zobowiązuje Zamawiającego do opublikowania zapytań na stronie internetowej z jednoczesnym poinformowaniem Wykonawców/Dostawców, którzy ujawnili się w toku prowadzonej procedury. Zapytania złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania zapytań telefonicznie, co zobowiązuje Wykonawcę do respektowania procedury prowadzonej przez Zamawiającego.
- Spośród złożonych ofert na niniejsze zadanie zostanie wybrany ten Wykonawca/Dostawca, który spełnia stawiane warunki określone przez Zamawiającego oraz zaproponuje najkorzystniejszą cenę.
- Nie dopuszcza się negocjowania (dialogowania) zaproponowanych przez Wykonawców/Dostawców.
Dyrektor Szkoły
Edyta Białota - Chaber
DRUK OFERTY
DANE WYKONAWCY/ DOSTAWCY |
NAZWA: |
ADRES: |
TELEFON/FAX; |
NIP: |
REGON; |
NR KONTA BANKOWEGO: |
ADRES E-MAIL: |
Niniejszym składam ofertę na wykonanie zadania p.n.:
dostawa wyrobów garmażeryjnych do stołówki szkolnej
WYROBY GARMAZERYJNE
Lp.
|
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
JM |
Netto |
Ilość x cena netto |
VAT |
Brutto |
1 |
Pierogi z serem, świeże, (twaróg, kasza manna, cukier) max. 10g cukru w 100g gotowego produktu |
200 |
kg |
|
|
|
|
2 |
Pierogi ruskie, świeże, (twaróg, ziemniaki, cebula, olej rzepakowy, przyprawy naturalne), zawartość sera min.40% |
200 |
kg |
|
|
|
|
3 |
Pierogi z soczewicą, świeże, (soczewica, ziemniaki, cebula, olej rzepakowy, przyprawy naturalne) |
100 |
kg |
|
|
|
|
4 |
Pyzy z mięsem wieprzowym, świeże, (ciasto ziemniaczane, mięso wieprzowe, cebula, olej rzepakowy, przyprawy naturalne) |
100 |
kg |
|
|
|
|
Deklaruję wykonanie zadania za wynagrodzenie w wysokości:
Netto: |
Słownie netto: |
Podatek VAT: |
Brutto: |
Słownie brutto: |
Termin realizacji zadania:
Deklaruję realizację zadnia w terminie 01.09.2024r.-31.08.2025r.
Akceptuję projekt umowy i wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia stawiane przez Zamawiającego i zobowiązuję się do zawarcia umowy w wymaganym terminie, na warunkach określonych przez Zamawiającego.
_______________________
(Data, podpis i pieczątka osób wskazanych
w dokumencie upoważniającym do wystąpienia
w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)
Uwaga! Powyższe oświadczenie składane jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania – zgodnie z art.233 Kodeksu Karnego pod rygorem odpowiedzialności za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego – art.297 Kodeksu Karnego.